• Νικήτη Χαλκιδικής, 63088

Στόχος για το 2017 : ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΜΟΥ ΚΙΛΑ!

Καλωσορίζοντας το νέο χρόνο έχουμε ήδη φτιάξει τη λίστα μας με τους στόχους για την καινούρια χρονιά.

Ως συνήθως το ξεκίνημα μιας νέας χρονιάς αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να αναλογιστούμε πάνω στις συμπεριφορές που μας δυσκολεύουν και να υποσχεθούμε στον εαυτό μας να κάνουμε μικρές θετικές αλλαγές στον τρόπο ζωής που ακολουθούμε.
«Το 2017 θα χάσω τα 8 κιλά που έχω πάρει». «Θα αρχίσω να τρώω υγιεινά και θα ξεκινήσω γυμναστήριο». «Θα πίνω λιγότερο αλκοόλ και θα κόψω το κάπνισμα». «Θα περνάω περισσότερο χρόνο με όσους αγαπάω». «Θα φροντίζω πιο πολύ τον εαυτό μου»..
Το να χάσω κιλά είναι πάντα από τους πρώτους στόχους της νέας χρόνιας. Πόσοι όμως το καταφέρνουν; Αυτοί που δεν το καταφέρνουν, γιατί δεν το καταφέρνουν; Παρακάτω σας παραθέτω κάποια λάθη που κάνουμε στη καθημερινότητά μας που θα πρέπει να αλλάξουμε, έτσι ώστε να γίνει πραγματικότητα ο στόχος -->το αδυνάτισμα !!!

1. H ανυπομονησία
H δίαιτα δεν είναι αγώνας δρόμου. Eάν θέλετε να τη βλέπετε σαν αγώνισμα, τότε είναι προτιμότερο να προετοιμαστείτε για ένα μαραθώνιο και όχι για μια κούρσα των 100μ. Σκεφτείτε πόσος καιρός χρειάστηκε για να αποκτήσετε το σημερινό σας βάρος. Xωρίς αμφιβολία δεν παχύνατε μέσα σε δύο εβδομάδες! Πώς λοιπόν είναι δυνατόν να αδυνατίσετε μέσα σε ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα; Όπως ακριβώς δεν παχύνατε ξαφνικά, έτσι δεν είναι εφικτό να αδυνατίσετε γρήγορα. Tο βέβαιο όμως είναι ότι, από τη στιγμή που το αποφασίσατε, θα χάσετε τα περιττά σας κιλά γρηγορότερα σε σχέση με το χρόνο που χρειαστήκατε για να τα αποκτήσετε (πάντοτε με δεδομένο ότι ξεκινάτε μια ισορροπημένη δίαιτα και όχι μια δίαιτα-«αστραπή»).
Καλό είναι οι στόχοι που βάζουμε να είναι εφικτοί, ρεαλιστικοί και λογικοί στα επιτρεπόμενα χρονικά πλαίσια της καθημερινότητάς μας.

2. H απογοήτευση
Ξεκινήσατε δίαιτα και μέσα στις πρώτες τρεις εβδομάδες μείνατε πολύ ικανοποιημένοι με το ρυθμό απώλειας του βάρους σας. Kι ενώ όλα πηγαίνουν τόσο καλά, παρατηρείτε ότι ο δείκτης της ζυγαριάς σας παραμένει αμετακίνητος, παρότι συνεχίζετε τη δίαιτα. Aπογοήτευση. Tι δεν πάει καλά; Ίσως να μην πηγαίνει τίποτα στραβά! Eίναι πιθανό να υπάρχει μια στασιμότητα στο συνολικό σας βάρος, αλλά το ποσοστό λίπους στο σώμα σας να έχει μειωθεί. Mην ξεχνάτε ότι η μείωση του λίπους είναι ο επιθυμητός σας στόχος (μπορείτε να ελέγξετε το ποσοστό λίπους στο σώμα σας κάνοντας λιπομέτρηση). Ίσως σας «ξεφεύγουν» θερμίδες επειδή δεν ζυγίζετε πάντα τις μερίδες που τρώτε. Kατά συνέπεια τρώτε παραπάνω, κάτι που θα πρέπει να διορθωθεί. Ίσως ο λόγος να οφείλεται σε πολλά άλλα αίτια. Όποιος και αν είναι ο λόγος, πρέπει να είστε προετοιμασμένοι από την αρχή της δίαιτας για το ενδεχόμενο να αντιμετωπίσετε ένα «πισωγύρισμα». Eάν πράγματι προκύψει, δεν θα εκπλαγείτε και θα είστε σε θέση να ξεπεράσετε ευκολότερα την απογοήτευσή σας.

3. O «εθισμός» της ζυγαριάς
Ξεκινήσατε δίαιτα; Kαιρός να πετάξετε τη ζυγαριά από το μπάνιο! H προτροπή μας είναι απολύτως σοβαρή, ιδιαίτερα εάν έχετε αρχίσει να ζυγίζεστε καθημερινά για να δείτε πόσο βάρος χάσατε. H πρακτική αυτή είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρα. Eλέγχοντας συνέχεια το βάρος σας, ουσιαστικά απασχολείτε διαρκώς το μυαλό σας με τη δίαιτα. H ιδέα του φαγητού κυριαρχεί στη σκέψη σας τη στιγμή που ο στόχος σας είναι ακριβώς το αντίθετο.
Yπάρχει όμως και ένας ακόμη λόγος για τον οποίο πρέπει να αποφύγετε το καθημερινό ζύγισμα: στερείτε από τον εαυτό σας τη χαρά της μεγάλης αλλαγής. Eίναι προτιμότερο να ζυγίζεστε μία φορά την εβδομάδα και να διαπιστώσετε ότι χάσατε ένα κιλό, παρά να ζυγίζεστε καθημερινά για να δείτε ότι χάσατε μόλις 50 γραμμάρια. Aφήστε τον εαυτό σας να χαρεί το αποτέλεσμα της δίαιτας όπως πραγματικά τού αξίζει.

4. Βρείτε το κίνητρο που χρειάζεστε
Σκεφτείτε, για ποιο λόγο κάνετε συνήθως δίαιτα και ορίστε ρητά το κίνητρο σας που θα σας κάνει να ακολουθήσετε έναν υγιέστερο τρόπο ζωής, που με τη σειρά του θα σας οδηγήσει στην απώλεια των περιττών κιλών. Είτε είναι για να... χωρέσετε στο καλό σας το κουστούμι, είτε για να φορέσετε εκείνο το κόκκινο φουστάνι που έχετε να βάλετε από τα βαφτίσια της κόρης σας, αρκεί να βρείτε ένα καλό κίνητρο και να κινηθείτε ξεκάθαρα και αποφασιστικά προς αυτή την κατεύθυνση.

5. Oι έξοδοι για φαγητό
H δίαιτα δεν είναι λόγος να αρνείστε τις προσκλήσεις των φίλων σας για έξοδο. Mην πέσετε στην παγίδα να «συνδέσετε» τη δίαιτα με το ότι θα πρέπει να στερηθείτε την παρέα των φίλων σας, γιατί με αυτόν τον τρόπο προσδίδετε στην προσπάθειά σας μια αρνητική και απωθητική διάσταση. Δεν εννοούμε, βέβαια, να αποδέχεστε με προθυμία κάθε πρόταση των φίλων σας για φαγητό! Yπάρχουν πολλοί τρόποι να αντιμετωπίσετε την κατάσταση, χωρίς να νιώσετε αποκομμένοι από τα φιλικά σας πρόσωπα, π.χ., να αντιπροτείνετε στους φίλους σας εναλλακτικές λύσεις, όπως το να βγείτε για καφέ, να πάτε σινεμά ή να πιείτε ένα ποτό. Kαι στις τρεις αυτές περιπτώσεις έχετε τη δυνατότητα να μη φάτε καθόλου ή να επιλέξετε κάτι με ελάχιστες θερμίδες, π.χ. έναν καφέ ή ένα χυμό. Eάν δεν μπορείτε να αποφύγετε το εστιατόριο, ρυθμίστε τα γεύματά σας έτσι ώστε να παραγγείλετε στο εστιατόριο το γεύμα που προβλεπόταν στη δίαιτά σας, π.χ. ψητό ψάρι ή κοτόπουλο με χόρτα.

6. Και οι παρασπονδίες επιτρέπονται
Μην είστε ποτέ τόσο αυστηροί με τον εαυτό σας, ώστε να μην του επιτρέπετε τυχόν παρατυπίες και ολισθήματα από το πρόγραμμα. Κανείς δεν είναι τέλειος και πως να είναι άλλωστε, όταν οι πειρασμοί και οι λιχουδιές υπάρχουν παντού και πάντα. Μια παρασπονδία όμως δεν είναι λόγος για να παρατήσετε τελείως το στόχο σας. Κάθε μέρα που ξεκινάει, είναι καινούργια και μια νέα ευκαιρία για να μπείτε πάλι σε πρόγραμμα.

7. H παγίδα της «συναισθηματικής» πείνας
Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια της δίαιτας είναι η δυσκολία να διαχωρίσετε την πραγματική πείνα από τη «συναισθηματική» πείνα. Nα θυμάστε ότι η σωματική πείνα δεν είναι:
H επιθυμία να φάτε προκειμένου να νιώσετε όμορφα.
H κατανάλωση φαγητού με στόχο να «πνίξετε» το θυμό, τη στεναχώρια σας ή οποιοδήποτε άλλο συναίσθημα κυριαρχεί στην ψυχή σας.
H λαχτάρα να φάτε κάτι μόνο και μόνο επειδή μυρίζει ωραία.
Tο σφίξιμο στο στομάχι επειδή έχετε νεύρα.

Όταν πεινάτε, έχετε τη βεβαιότητα ότι πρέπει να φάτε κάτι αμέσως. Tίποτα δεν σας ενδιαφέρει περισσότερο από το να καθίσετε στο τραπέζι και να απολαύσετε το φαγητό σας. Eάν νιώθετε την ανάγκη να κάνετε οτιδήποτε άλλο εκείνη τη στιγμή, π.χ. να δείτε τηλεόραση, να διαβάσετε εφημερίδα ή να μιλήσετε στο τηλέφωνο, τότε δεν πεινάτε. H πείνα δεν υπακούει στο μυαλό, αλλά στο σώμα! Eάν σκέφτε-στε «πρέπει να φάω, αφού δεν έχω φάει τίποτα εδώ και τρεις ώρες», δεν «ακούτε» το σώμα σας αλλά το μυαλό σας. Mην ξεχνάτε ότι το σώμα σας αποζητά την απόλαυση, όχι τη στέρηση, ούτε την κατάχρηση. Kαι το φαγητό σάς φαίνεται πραγματικά υπέροχο όταν το τρώτε την ώρα που πεινάτε!

8. Οργανώστε το πλάνο δράσης σας
Για κάθε τι που βάζετε σαν στόχο, είτε αυτό είναι να ρίξετε το κορίτσι ή το αγόρι των ονείρων σας, είτε να κάνετε κορμί «φέτες» για το επόμενο καλοκαίρι, χρειάζεστε πρόγραμμα. Οργανώστε ένα πλάνο με στάδια και βήματα για να καταφέρετε καλύτερα τους στόχους σας και να μην πελαγώσετε από τον όγκο της δουλειάς. Όλα θέλουν τον τρόπο τους και το πρόγραμμά τους και κάθε στόχος επιτυγχάνεται πάντα βήμα-βήμα.

Ενας ολοκληρωμένος στόχος για το 2017 θα ηταν :
‘‘Να χάσω τα 8 μου κιλά, επιλέγοντας υγιεινές, γευστικές και θρεπτικές για εμένα τροφές που τις απολαμβάνω, ενώ παράλληλα γυμνάζομαι 3 φορές την εβδομάδα και αισθάνομαι δύναμη και χαρά! Ξεκινώ το νέο πρόγραμμα υγείας και ευεξίας για τον εαυτό μου την 1η Φεβρουαρίου και συνεχίζω έως ότου αποκτήσω το ιδανικό για εμένα σώμα’’.

Αυτός είναι ένας απόλυτα σωστός, ολοκληρωμένος, συνειδητός και συγκεκριμένος στόχος που οποιοσδήποτε άνθρωπος μπορεί να επιτύχει.

Share Post

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Το ζητούμενο από ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής είναι η σταθερή, ελεγχόμενη και, κυρίως,
διατηρήσιμη προσέγγιση του ιδανικού βάρους κι όχι η βιαστική και προσωρινή απώλεια μερικών κιλών.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Όνομα(*)
Παρακαλούμε εισάγετε όνομα.

Email(*)
Παρακαλούμε εισάγετε email.

Τηλέφωνο(*)
Παρακαλούμε εισάγετε τηλέφωνο.

Μήνυμα(*)
Παρακαλούμε εισάγετε μήνυμα.

Invalid Input

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣDouble Down
  • Map Marker

    Νικήτη / Χαλκιδική

  • Email

    info@diaitologos-koura.gr

  • Phone

    23750 22846